Blogga...eller inte blogga?

2010-08-21 KL: 19:19:30
Varför ska jag blogga?
Har funderat på det några dagar.

En sak vet jag att jag inte vill med min blogg.
Jag vill inte rabbla upp allt jag gör eller vad som händer här hemma...det har jag inte heller gjort...berättat allt som händer menar jag.
Vad jag egentligen vill är att få ur mig tankar och åsikter som jag har. Min dröm är att jag skulle kunna skriva krönikor, sådana tycker jag själv om att läsa. Jag har läst en del bloggar där man hela tiden bara radar upp vad man gör från morgon till kväll, sånt tappar jag fort intresset för och slutar att läsa.
Det är roligare att läsa lite blandat, dels om lite privat och om tankar och åsikter kring olika ämnen.

Jag har inte riktigt hittat min skrivstil, tyckte ett tag att jag gjorde det. Men det tror jag berodde på att jag skrev ofta, då kommer det lite lättare. För jag tror det är en träningsak också...det här med "skrivandet".
Iallfall så har jag inte riktigt fått till det som jag vill och därmed tappat lite "skrivlust". 

Hoppas den kommer tillbaka och att jag kommer underfund om varför jag ska blogga och hur jag ska blogga, för det är kul också.

Trevlig helg!
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0