...ett par dagar i stugan!

2010-08-08 KL: 00:26:02
Vi drog från stan ett par dagar....

Klockan är  över midnatt och jag ligger i sängen uppe i stugan och ska försöka plita ner några rader, ett tag sen nu igen. Vi har haft bra väder så vi har solat, badat, ätit och druckit gott...ja haft det mysigt helt enkelt.
Vilma har med sig sin kompis Vera och Antonia och Måns dom stannade kvar i stan.
Ikväll är Roxett i stan, en av deras få spelningar i Sverige hamnade i lilla Sundsvall...de är inte dåligt. Men vi är inte alls sugen på att gå, jag tycker Marie inte alls är som sitt forna jag...tycker rent av att det är lite tragiskt att se henne. Så jag skulle inte alls kunna njuta av konserten. Minns då dom var med på en turne som hette "Rocktåget"...herregud det måste ha varit på 80-talet nångång. Det var Roxett, Orup och Eva Dahlgren. Vi var helt vilda och jagade dom runt hela Östersund innan vi hittade dom på nåt hotel. Pia har foton därifrån, måste låna dom och scanna in dom nångång...ett minne för livet.
Per Gessle och Gyllene Tider har man ju sett ett antal gånger på Viskan och återföreningsturnen i början på 00-talet var vi på förstås...de va grejjer det.

Nä det får bli allt för nu, vi hörs en annan gång!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0