Himlabadet!

2010-08-29 KL: 21:21:06
Söndag och jag har städat lite här hemma medans T klippte gräset.

På eftermiddagen hade Vilma och Vera badkalas på Himlabadet. Det är ju ett tag sen Vilma fyllde år men det har varit sommar och semester och Vera fyller nu i september så då bestämde vi att ha kalas tillsammans. Vad passar väl då bättre än att ha kalas på vårat nybyggda äventyrsbad. Det blev vårat första besök och det var jätteroligt, synd att dom inte kommit på att bygga det här lite tidigare. Ja, medans våra barn var små menar jag. På den tiden fick vi åka ända till Ö-vik för att gå på äventyrsbad och nu är dom så stora att dom kan gå själv...T och jag får väl antingen gå dit själva och leka eller vänta till barnbarnen börjar droppa in;)
Men idag fick vi vara med iallafall, vi åkte vattenruschkana, bubblade i kolmilan och åkte med strömmen, åt hamburgare och glass och hade jättemysigt. 
Det roliga är att dom blev först ut i kompisgänget med att ha kalas där och alla hade så roligt, det var nån som sa att dom också ville ha kalas där. Så vi får väl se, kanske det blir fler kalas på Himlabadet i höst och vinter.

Nu är jag trött, ska lägga mig och läsa Aftonbladet och ladda för jobb imorgon.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0