Missa inte tv4 ikväll...

2010-08-26 KL: 19:16:36
Nu har jag snart varit förkyld i tre veckor...är så less...nu vill jag bli frisk.
Näsan rinner, jag hostar och är helt döv...det är så himla trist jag orkar snart inge mer.

Ikväll är Carolas konsert från Dalhalla på tv4, den måste jag bara se. Jag ville åka på konserten som var i juli men Torbjörn ville inte så då blev det inte av. Det hade varit en upplevelse att få vara på plats och kännt av stämmningen.. det blir en helt annat grej än att se på tv. Hon fick strålande recentioner i tidningarna så ikväll sitter man bänkad klockan 21 med tv:n på högsta volym:) Synd att vi inte har en inspelningsbar dvd, hade gärna velat ha konserten inspelad.

En dag till sen blir det ledig helg...undra om vi ska få lite sol och värme eller om hösten har kommit för att stanna. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0