Shopping!

2010-08-09 KL: 18:37:47
Så är man då inne på sista semesterveckan...det gäller att njuta nurå!!
Torbjörn började jobba idag så då passade Vilma och jag på att "göra stan" för det har vi inte gjort nu på lääänge. Vi shoppade lite kläder till Vilma så hon har lite nytt till skolstarten. Jag hittade en fin tunika och en saltkvarn på halva reapriset...de är rea det:) Vi käkade lunch på McDonalds, ja vi blev där hela dagen så då vi kom hem var det bara att börja med middagen. En skön dag bara Vilma och jag. Då jag kom hem klickade jag hem nya "Kate Moss" parfymen och visitkort...herregud vad jag har shoppat idag...fick lite köpångest så jag skurade badrummet och efter det kändes det lite bättre:)))
Och nu ligger Vilma och plaskar i badet, hon är så sugen på att börja simträna så jag måste ringa imorgon och höra om det finns någon chans för henne att börja med det.

Igår började jag se en serie på tv4 som är i två delar,  "Diplomaten" tror jag den heter, jättebra...ikväll är det andra och sista delen som jag absolut inte får missa.
Regnet fortsätter att strila, undra om det ska bli så här min sista semestervecka? Fast vi har ju haft en fin sommar så vi ska inte klaga alls.

Ha de gott!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0