Packning pågår!

2010-07-24 KL: 19:56:03
Nu har vi precis avnjutit ännu en grillmiddag, det har blivit rätt många sånna den här härliga sommaren.
Ska snart äta lite efterätt, jordgubb/rabarberpaj och glass och se lite på tv.

Vi har packat bilen, det mesta är klart, för imorgonbitti åker vi till Stockholm och sen på tisdag åker vi vidare ner till Öland. Ska bli så härligt men jag såg precis vädret och det ser inte lovande ut. Imorgon blir det hällregn...fy så typiskt. Vi hade tänkt gå på Skansen imorgon men blir det hällregn måste vi nog hitta på något annat. 
Så lite orolig är jag nu att vi ska få regn och dåligt väder då vi ska på Öland, där vi tänkt sola, bada och turista för första gången. Man vill ju vara ute och se sig omkring i de vackra omgivningarna som man hört om så mycket, så just nu är min högsta önskan att det ska komma in ett högtryck hela nästa vecka....snälla väderguden...jag kan ta regnet sedan men inte den här veckan är du snäll;)

Ha de gott, nu ska jag chilla framför tv:n!
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0