Stockholm....

2010-07-26 KL: 21:00:28


Fika på Bibloteksgatan...

Vy från Mosebacke där vi tog en drink på kvällskvisten....
Middag på Drottninggatan...

Antonia äter middag efter en lång shoppingrunda...

Julia och Antonia på tunnelbanan på väg tillbaka till hotellet...

Ja men så har vi tillbringat två dagar i huvudstaden och sitter nu på hotellrummet och myser framför tv:n.
Vi har klarat oss från regn, vilket är oerhört skönt. Det har varit molnigt men varmt så vi klagar inte, eftersom vi har gått på stan i dag och shoppat så passar det vädret perfekt. Det hade varit olidligt om solen hade strålat från en blå himmel, då vill man ju bara ligga och pressa på någon strand. Men nu då vi ska till Öland vill vi förstås ha strålande sol...men det ser inte så lovande ut.
Igår var vi på Skansen, jag minns inte när vi var där sist. Jag kommer faktiskt inte ihåg ifall vi har varit där med Vilma...fast det tror jag att vi har, vore konstigt annars tycker jag. I alla fulla fall så var vi dit igår och Vilma tyckte att det var roligt men jag tror inte de andra ungdomarna uppskattade det så mycket. Men, men...nu har vi gjort det och som jag sa till "kidsen" nu behöver dom inte gå dit förrän dom får egna barn som dom ska visa det underbara Skansen. Men nääää...det skulle dom inte göra. Visa sina barn alltså.

Nu ser vi fram emot en god hotellfrukost imorgonbitti och sen drar vi vidare till Öland.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0